After the Flood
The Arrival
Jo’s actions bring an unwelcome visitor to Waterside, who threatens to expose her secret investigation.
Captivating mystery thriller. As the investigation escalates and suspicion builds around Tasha, Jo finally makes a breakthrough and Molly finds herself in danger.
Captivating mystery thriller. With Pat now a part of her investigation, Jo and Tasha discover an unexpected side to Daniel's life and Jo closes in on the killer.