Bringing Up Bates
Erin invites her siblings over for the night and Zach and Whitney get real about becoming parents.
Lawson Bates meets with a record label executive and a vocal coach. Kelly, Gil and the younger kids start planting a fall garden.
The Bates have a seasonal clothing switchover and attend a bluegrass music festival.