Sister Wives
Meet Kody and the Wives
Meet the Browns, a family that seems like a regular family until you step inside their home; a huge change could transform the family's dynamic forever.
Courting a Fourth Wife
Kody heads south to court his potential fourth wife. Back home the wives express their feelings about a possible new sister wife and make preparations for Christine's new baby.
Kody and his teenage daughters throw a birthday party for his new fiancée Robyn. Meanwhile first wife Meri struggles with feelings of jealousy as Robyn moves closer.
Robyn helps out with the kids while Kody and pregnant third wife Christine go to the hospital. A week overdue, will they decide to induce labour?
While the three wives buy a friendship ring for Robyn, Kody plans his 20th anniversary with first wife, Meri, but when nothing goes as planned will Kody end up in the doghouse?
As his fourth wedding day nears, Kody's other wives help Robyn choose her dress, cake and venue, and Kody plans a special trip for his daughter Janelle's birthday.