Kate Plus 8
The sextuplets and twins are growing, and so is Kate Gosselin. This series of specials showcases new adventures for the spotlight-loving mom and her eight kids, as she adjusts to being single and taking on a more exclusive role in the lives of her five girls and three boys.
The ever-organised Kate tackles some much needed projects around the house and the Gosselin clan gets even bigger when she decides to get chickens for the family.
Kate and the kids head to the beach to meet some pirates. But when arguments happen over room assignments, Kate must try and keep the kids smiling.
The family are still enjoying the beach. Kate takes Mady and Cara surfing and everyone learns how to be a pirate. But on their last day they all go fishing and sickness ensues.