OutDaughtered
Make Room For Quints
Adam and Danielle defy all odds by giving birth to the first set of all-girl quintuplets. After four months in the intensive care unit, the sisters come home.
Adam returns to work, leaving Danielle to care for the quintuplets and Blayke by herself; Hazel gets a fever, leaving the family scrambling and Danielle feeling overwhelmed.
Adam and Danielle realise they need a larger home, but house hunting proves stressful when they factor in the cost; the family heads back to their hometown, and Danielle has an idea that could solve their problems.
Adam and Danielle have their hands full chasing after their 15-month-old quintuplets; a doctor recommends an extreme medical procedure for one of the girls, forcing the Busbys to make a difficult decision.
The Busbys take a road trip to Lake Charles to help Mimi with her garage sale. Meanwhile, Danielle and Adam wrestle with a difficult decision.