Long Island Medium
When her graduating son returns home from college, Theresa tries to convince him to live at home forever; a woman is able to heal from the tragic loss of her daughter after a shocking discovery from a spirit.
A Medium Surprise
With her birthday right around the corner, Larry and the kids decide to throw a surprise party for Theresa; a woman's deceased husband delivers a message to his wife that she has longed to hear.
Dan and Helen have a private reading in the hope of making contact with their dead son Alex. Plus, is it time for Theresa to hire an assistant?
As Victoria prepares for prom night, she brings her mother along, but Theresa can't help channeling spirits every step of the way.
Theresa's son has recently finished his academics and wishes to skydive to show off his wild side; Theresa encounters a skeptic while cleansing a restaurant of its negative energy.
Victoria gets into her first car accident and Theresa sympathizes with her daughter until she has another fender bender in the same week; Theresa enables a young lady to heal from the sudden loss of her mother.