Psychic Kids
Every parent dreads the day his child walks up and asks, "Where do babies come from?" That's a cakewalk, though, compared to the child who gets up and announces, "I see dead people." Chip Coffey, the psychic known to fans of `Paranormal State', licensed therapist Edy Nathan, medium Kim Russo and `sensitive' Chris Fleming try to comfort and guide kids who are showing signs of having psychic abilities, as well as their family members who are obviously a little freaked out by this turn of events.
Fear Management
Meet Joel, an isolated 14-year-old boy who sees spirits of people and animals on his remote California ranch.