Caprica
Caprica Pilot, Part 1
Daniel Graystone and Joseph Adama work to make the vision of a lifelike avatar a reality in order to restore their deceased daughters.
As the fallout from Maglev rumbles on, Daniel appears on a popular talk show. Meanwhile, Joseph battles with his conscience after ordering a hit on Amanda.