Caught In The Act: Unfaithful
Victims of infidelity put the cheaters in their lives on blast and get justice for their broken hearts, with a little help from Tami Roman, Kevin Carr, and Brianne Joseph.
It's Giving Very Much Fraudulent
Monika seeks Tami's help to investigate if her gym manager husband has been sweating it out in the gym or sweating another woman.
Bella thought she found the man of her dreams with her live-in lover, Aaron, but she begins second guessing herself when she suspects he may be cheating with his social media star friend William.
For almost three years, Mariah's been living with her boyfriend, and her son's father. Despite being showered by Bobby's love, Mariah experienced a shocking incident that has her questioning if there's someone else.
Twenty-year-old Andrew has been working night and day to start a family with his girlfriend Nikki, but lately he's become suspicious that she may be stepping out on him with her yoga instructor.