Devil's Canyon
Venturing deep into the cruel wilderness of British Columbia, three extreme prospectors embark on a modern gold rush, balancing their hunt for riches with their will to survive. Boyce Goff, Ben van der Valk and John Belcik travel separately into the areas of Devil's Canyon that are far beyond the reach of big mining companies. Alone for weeks, the men self-document their experiences as they make their way to the world's largest creekside gold deposit, knowing that winter is quickly approaching. They are caught in a tug of war between potentially securing millions of dollars in gold and doing whatever it takes to get home alive.