Marooned with Ed Stafford
Adventurer Ed Stafford attempts his biggest adventure yet: trying to survive on an uninhabited Fijian island for 60 days. Washed up naked and alone, will he make it?
Ed Stafford attempts to survive alone for 10 days in Botswana's Okavango Delta in Southern Africa. The rainy season wreaks havoc on his camp and he faces the threat of dangerous predators including a rouge hippo that takes him by surprise.