Down East Dickering
Tony Bennett and Codfish turn a hefty profit on vintage auto parts and soda signs; Roland Raubeson and his son Mitchell tackle a bridge-building project; Clint Rohdin and his future son-in-law trade hard labour for a demolition derby junker.
Tony and Codfish buy a beat-up 60s-era school bus; Yummy makes Mitchell prove his dickering skills; Clint dickers a deal to fix up a paintball facility.
Tony and Codfish decide to spend their week mining for gemstones; Owen Mercon and his crew launch a crazy money-making scheme to create their own biker ride-in movie theatre; Clint takes on a roofing job that promises a huge payout.
Tony comes across an old barn in need of tearing down, Bruce convinces Clint to attend a public auction, Mitchell vows to make Yummy's upcoming birthday the best celebration ever.
Tony and Codfish sell a vintage soda machine and an old Coca-Cola sign; Bruce must convert an old dump truck into a log loader within a week.