Auction Kings
Buyers in the Atlanta area searching for those one-of-a-kind items - a vampire hunting kit, anyone? - know exactly where to go, but the quantity is always limited and the prices fluid. `Auction Kings' follows the action at Gallery 63, a storied auction house in Hotlanta with a reputation for selling both bizarre and high-end items. Its owner, Paul Brown, manages his feisty staff and mingles with his customers, bidders and buyers who come from all walks of life.