Pawn Stars Do America
Hitting the road to visit America's exciting places in search of historical finds and impressive collectible objects while connecting with fans in eight different cities.
Denver Gold Rush
The crew hits Denver, the Mile High City, where Rick goes wild for a couple of antique cars; Corey and Chum try to stake their claim at a gold mine.
A far cry from the Nevada desert Rick, Corey, and Chum are in Seattle, Washington. In between throwing fish at Pike's Place Market, the guys are hoping to find gems in the Emerald city, with a little help from their experts.
Rick, Corey, and Chum are heading to the nation's capital. The patriotic pals call on some trusted experts to help lay down the law for good deals. In between the event, Chum and Corey get carried away in a massive mansion.
Rick, Corey and Chum are going to the deep south, as they head to Savannah, Georgia. The spirited trio will be enchanted by a magic trick, a spooky hotel, and an infamous gravestone, as they wheel and deal in the most haunted city in America.