Great Lighthouses of Ireland
A Nation Surrounded
County Wexford's historic Hook Head, the country's first lighthouse; why keepers loved being stationed at Ballycotton.
A look at the future of lighthouses in the age of electronic and GPS navigation, and a former lighthouse keeper makes a poignant return to the Skelligs lighthouse.