Gypsy Brides US
The Queen of All Cons
Nettie and Kayla get in a fight over who will get to plan Mellie's wedding. When Mellie's ex-con mum is released from jail, it threatens Mellie's sobriety.
Mellie and Robbie set a date for their wedding, but Mellie's nervous about her bachelorette party, which involves a road trip to the beach with her cousin Annie.
As her wedding approaches, Mellie tells her suspicious relatives that she's not pregnant and, while Nettie and Lottie are not on speaking terms, Mellie has serious doubts.
Mellie's honeymoon period is short-lived when a pregnancy complication sends her to hospital, while Danielle's parents deal with her dating an older gypsy boy.
Tensions are high when the girls get into a fight before Mellie's baby shower, and with her prison sentence looming, Mellie has a lot of decisions to make.