Killer Unknown
With the help of renowned forensic experts, Sheriff Regalado and Detective Sergeant Mike Huff uncover new leads and bring new life to old and mishandled cases.
A special task force cracks open the cold cases of Tulsa County, starting with the 1973 murder of Veda Woodson, and the 1998 murder of 16-year-old Dena Ann Dean.
A family recalls the moments leading to Veda Woodson's murder on an empty road. On the Dean case, officers examining Dena's family make a shocking conclusion.
Detective Mike Huff narrows his focus to a young man who was Dena Dean's boyfriend in 1998, and the last people she had contact with the day of her disappearance.
On the Dean case, phones are examined for communications between persons of interest. On the Woodson case, is the suspect's family hiding something?
On the Dena Dean case, the Task Force races to put the information they have collected towards prosecution; on the Veda Woodson case, a shocking new DNA breakthrough keeps this 45-year-old murder from going cold for good.