Living with Hitler
Looking back at Germany during the Nazi era from 1933 to 1945 is illustrated through archival material, with insights and anecdotes provided by world-leading experts and commentators.
Our Last Hope
After WWI, Berlin becomes a hub of culture in Europe. But the Great Depression allows fascism to take hold, and between 1933 and 1935 Hitler's grip on power becomes absolute.