Inside Hitler's Killing Machine
The Banker Of The Third Reich
The largely forgotten banker, Hjalmar Schacht, engineers Hitler's rise to power. The intellectual and cynic functions as a pillar of the Nazi party, but never officially becomes a member.
Hitler's Evil Scientists
Hitler establishes Ahnenerbe, a research institute designed to manufacture proof of the Nazi ideology's scientific foundations. Innumerable barbarous acts are committed at the institution in the name of scientific discovery.