Lizard Lick Towing
It's just a job to Ron and Amy Shirley; it's not who they are. But try telling that to the people who unwillingly do `business' with the Shirleys, the proprietors of Lizard Lick Towing & Recovery in Wendell, NC. This programme follows all the action as Ron and his right-hand man, recovery agent Bobby Brantley, track down and repossess vehicles and machinery, while Amy deals with the irate property owners at the Lizard Lick headquarters. Yes, the Shirleys do a lot of taking during the week, but they also frequently give back by helping local folks who have fallen on hard times. Each year, for example, the Lizard Lick crew prepare a massive barbecue dinner for the people whose property was repossessed by the company.