South Beach Tow
A Family Business
Christine discovers a dog locked in a hot SUV, the repo of a rapper's pimped out car, Robbie defends his sisters honour.
Tow Wars
Jerome tows a delivery van with a wedding cake inside, a repo sparks a gun wielding confrontation and a violent run in with a rival towing company.
Robbie tows a rental car from the middle of a video shoot, the staff contends to a belligerent wrestler and Eddie is given an ultimatum.
Robert Sr. encounters rowdy teenagers on a routine tow; another attempted poach forces Robbie to turn the tables.