Green Bean, Red Bean
Lee Kwang-soo, Kim Woo-bin, Do Kyung-soo and Kim Ki-bang head to the countryside and learn how to plant and harvest their own produce.
The members get some plants to decorate the field. They compete in a badminton game with the production crew, with the losing team having to install a sprinkler and wash perilla leaves.