Love Actually
Do opposites really attract? An Qinghuan (Joe Chen) is a career woman who is highly driven to succeed. She is focused on her career and works very hard to work toward her goals in life. Ding Renjian (Tong Da Wei) is an IT engineer who doesn’t think much past what he needs to do on a daily basis. He lives in the moment and tries to deal with what life throws at him. When Qinghuan meets Renjian, the two can’t seem more different from each other. But as they both deal with their bustling lives, will they realize that they have more in common than they thought? “Love Actually” is a 2017 Chinese drama series directed by Chen Ming Zhang.