Metazells
Jazz enters Metazells for the first time and plays as Bone, his avatar. Once there, he meets his fellow Wrockers, who give him his first mission in this virtual world: to find and sneak into the Woodies' village, home of the rival clan.
Bone, disguised as Woodie, helps two of the Woodies, Hoppy and Howly, when they are in trouble. As a result, he gains their trust and is taken to the Woodies' village.
Each clan receives a new item. Bone messes up the Woodies' choice for the benefit of the Wrockers, choosing a small robot. The Wrockers, on the other hand, take the missing piece to build their new vehicle, the Collector Plane.