Hamster & Gretel
When Gretel and her pet hamster - named Hamster - get superpowers, older brother Kevin must work with them to figure out how to protect their city from mysterious dangers.
Empower Failure / Oakey Dokey
Hamster and Gretel get superpowers from aliens while Kevin grapples with being superhero-adjacent; Kevin and Gretel disagree over how to stop a meteor.
Recipe for Disaster / Math Punch
Kevin and Gretel have to rescue Family Dinner Night; Gretel faces off against a lightning-powered cowboy as Dave struggles to get Carolina the perfect anniversary gift.
Gretel battles twin villains on her own; Gretel's "hero hunch" gets her into trouble.
Fred goes deep undercover as a cheerleader; Gretel and Kevin meet a villain with a unique ability.
Hamster and Gretel must defeat a villainous cat. Later, they face a half-man-half-horse.
Hamster and Gretel must save the homecoming dance at the high school; Hamster and Gretel encounter a mutant eel.