Dragons: The Nine Realms
Tom forges a friendship with the dragon and discovers an entire world of dragons within the fissure.
Tom and Jun encounter unexpected dangers and are separated while exploring the Hidden Realm of dragons; Tom introduces Jun to the dragon world, and Jun bonds with dragons Wu and Wei.
Tom and Jun take a risk in revealing the secret of the Hidden Realm to D'Angelo to aid an injured dragon; D'Angelo bonds with Plowhorn.
Tom and the others debate how to keep the dragons a secret while a rambunctious young "cloaking" dragon gets loose in town and pursues a friendship with a reluctant Alex.