Ms. Marvel
Kamala is a superhero fan with an imagination, particularly when it comes to Captain Marvel. She feels like she doesn't fit in at school and sometimes even at home, that is until she gets superpowers like the heroes she's looked up to.
Crushed
Kamala and Bruno attempt to figure out the source of Kamala's newfound powers. However, Kamala's training is put on hold after she starts having visions of a mysterious woman and Kamran, a new boy in town, becomes the centre of her attention.
Kamala tries her best to make it back to present day whilst helping her family to reunite in Pakistan in the past. However, Kamala has to race against time to make sure that the Veil does not open too early.
Back in Jersey, Kamala finds Kamran and protects him from Damage Control who will stop at nothing to take him in.