Patrick Aryee's Wild World
Patrick is in British Columbia to observe the annual salmon run, which plays a crucial role in ensuring the species' survival while also sustaining the entire rainforest ecosystem.
Patrick is in Costa Rica to witness the annual mass nesting of sea turtles, as well as the predatory jaguars that come in for the kill.
While in Costa Rica, Patrick investigates the declining population of insects and heads deep into the rainforest to find out just how far and wide this dramatic change is being felt.