Impossible Animals
Biologist Patrick Aryee examines the mysteries behind the world's weirdest animals as he looks at creatures who have adapted to survive in some of the harshest climates by virtue of their incredible abilities.
Deserts
Biologist Patrick Aryee examines the incredible animals living in one of the toughest environments in the world, the desert, where extreme temperatures have led to some ingenious adaptations for survival.
Patrick Aryee examines the animals that live on the coast, where crashing waves and extreme tides have meant surviving here requires ingenuity and incredible adaptations.