Say Yes to the Dress: The Big Day
24-year-old bride Amanda proudly identifies herself as a spoiled daddy's girl. She has access to an unlimited budget, but will she get everything she wants?
Sheena
Bride Sheena is so busy studying for her exams that her mother has to plan her over-the-top Indian wedding. On her wedding day, will Sheena love everything her mum has done?
Former pro-cheerleader Kristi has only one vision for her wedding day - her own. But she must find a way to let go if she ever wants to make it down the aisle.
Patti-Anne is planning her big day in the Bahamas where she hopes to look like a mermaid. But her worst nightmare comes true when the wrong dress arrives.