I Want THAT Wedding
Donia wants a huge church and ballroom wedding with plenty of glitz and glam. Joey would prefer to keep the costs low with an intimate and rustic outdoor wedding.
Korie and Chris don't see eye to eye on their wedding budget. She wants a royal wedding with gold glitter everywhere, and he wants a red suit and a macaroni-and-cheese station.
Isabelle wants an elegant Vietnamese wedding with a lavish eight-course meal and multiple wardrobe changes. However, fiancé Dennis prefers a cheaper, Vegas-style party for the wedding.