I Want That Wedding Surf Vs. Turf
S1, E5: Much to Brooke's surprise, Mike is ready to blow the budget on a formal black tie wedding with a live band and plated dinner whereas Brooke feels a more casual vibe on the water with pizza and a buffet better fits them and the budget.