Tess of the D'Urbervilles
On a fine May afternoon, the beautiful and innocent Tess Durbeyfield spies a handsome young stranger at a village dance, but he ignores her. Forced by family hardship to seek support from her 'relatives' the D'Urbervilles, apparently an ancient lineage, she falls under the spell of her manipulative 'cousin' Alec with shocking and lasting consequences.