No understanding of the past is complete without an understanding of the legal battles that have shaped it. In The Great Trials of World History and the Lessons They Teach Us, Professor Douglas O. Linder takes you back in time to revisit history's most famous (and infamous) trials, including the Salem Witch Trials.