Twisted Twins
Documentary series exploring jaw-dropping twin true-crime stories and discovering if the phenomenon of twinship influenced the dark events that unfolded.
Whitehead Twins
Cops in Atlanta investigate the brutal killing of a mother in her own home, leading them to two unlikely suspects, her identical twin daughters Jasmiyah and Tasmiyah Whitehead.
Twisted Twins?: Dawson Twins
Documentary series exploring true twin crime stories. Lyn Dawson had been missing since 1982 when an investigative podcast leads to the case being reopened and her husband Chris being accused of murder.