Martine: Chasing Justice
In the spring of 2008, the 23-year-old Norwegian student Martine Vik Magnussen is found raped, and murdered in a fashionable residential area in London.
Chasing Farouk
Abdulhak is believed to be the prime suspect in the case, and an extensive search starts. Martine's father takes the lead in the fight for justice.
Farouk Abdulhak is settled in Yemen with the help of his rich and powerful family. In Norway, a group of zealots fight to achieve justice for Martine.
Meetings between representatives of Martine's family and Farouk Abdulhak begin. Martine's parents have hope that the case is approaching a solution.
A woman is arrested in London, on suspicion of assisting Farouk Abdulhak. Will Martine's parents finally achieve justice for their daughter?