Understanding Japan: A Cultural History
Japan's extraordinary 2,000-year-old civilization has grown through periods of engagement and isolation into a society responsible for immeasurable influences on the rest of the world. These 24 fascinating episodes, produced in partnership with the Smithsonian, offer an unforgettable tour of Japanese history, life, art, and culture.