Understanding the Old Testament
The Old Testament is one of the foundational documents of Western civilization. In 24 enthralling episodes, Professor Robert D. Miller II of The Catholic University of America guides you through a core selection of the major books of the Old Testament, inviting you to probe their meaning and relevance in incisive and thought-provoking commentary.