Birthday Boy
Jack and the team search for a boy who disappeared on a subway train en route to Yankee Stadium for a birthday celebration.
The hunt is on for a woman who disappeared without anybody really noticing she was gone, and a man holds out hope that Jack can locate his long-missing son.