Charlie Meets No. 10 / No. 1's Horse / No. 2's Missing Crown
S1, E104: No. 10 wants to play with his toys by himself, but Charlie shows him that playing together is so much fun. / Join Charlie and No. 1 on their way to find the magic word that will help them open up the gates. / Join Charlie and Princess No. 2 on their search for the missing crown.