Numbers and counting turn into a fun adventure when Charlie visits the Numbers Kingdom, a magical world in which numbers reign. Join Charlie as he meets each of the charming numbers, and enjoy the singing, dancing, and of course – counting in this captivating series that brings the concept of numbers and numeracy to life.