S1, E103: How will No. 7 sing at the numbers party without the musical notes that the wind blew away? / Join Charlie and No. 8 as they enter the wonderful world of storybooks. / Join Charlie and No. 9 as they set off to find missing dominos with the help of Charlie’s firefly friends.