Santa Buddies: The Legend of Santa Paws
Budderball, B-Dawg, Rosebud, Buddha, and Mudbud return for this fantastic festive journey to the magical world of the North Pole. When Puppy Paws, the feisty son of Santa Paws, forgets the true meaning of the season, the Buddies must remind him that Christmas is not about what you get; it's about what you give.