An American Murder Mystery: The Staircase
Michael Peterson is accused of murdering his wife, Kathleen, whom he finds dead at the bottom of a staircase at their home.
Investigators discover novelist Michael Peterson clutching his dead wife, Kathleen, at the bottom of their back staircase. Peterson insists her death is the result of a tragic fall, but investigators believe otherwise.