Drake & Josh
Believe Me, Brother
After meeting Susan, Drake's new girlfriend, Josh becomes convinced that her flirtation is more than friendly behaviour.
Two Idiots and a Baby
When Mr Nichols's boss calls off their dinner plans because of a last minute babysitter cancellation, Josh volunteers his and Drake's services.
After Drake agrees to help Josh with his girl troubles, Josh finds himself promising to play a birthday song at his crush's party.
When the parents leave town for the weekend, Drake and Josh's excitement is stunted when they learn that Grammy is coming to stay.
Drake bets that he can last longer without junk food than Josh can without video games. As each get more and more desperate, who will be the winner?
When Drake and Josh both get a job at the cinema, slacker Drake gets all the credit for Josh's hard work and ends up becoming his brother's boss, but Josh has a plan to get his own back.