Silver King Yashiro Isana finally makes his return, forcing JUNGLE to fall back for the time being; reunited with his friends, Shiro reveals where he's been for the past year and his future plans for dealing with the Green Clan.
Shiro gathers SCEPTER 4 and HOMRA to inform them about the Green King's past and his ambition to release the Dresden Slates' power to the world.