The Magic of Belle Isle
Morgan Freeman plays Monte Wildhorn, a famous Western novelist whose passion for writing hits an impasse. He takes a lakeside cabin for the summer in picturesque Belle Isle, befriending the family next door – an attractive single mom (Virginia Madsen) and her young daughters – who help him find inspiration again.