And So It Goes
Nobody likes real-estate agent Oren Little (Michael Douglas), and he prefers it that way. He's deliberately mean to anyone who crosses his path and wants nothing more than to sell one final house and retire. Oren's life turns upside-down when his estranged son drops off a granddaughter (Sterling Jerins) he didn't know existed. Oren has no idea how to take care of a child, so he pawns the girl off on his neighbor, Leah (Diane Keaton) -- but he learns how to open his heart eventually.