Nabilla: Sans filtre
Family, business, legal problems and her television debut: the journey of Nabilla Vergara, the 2010 reality TV icon turned influencer, is revealed without filters.
While the wedding preparations are on in full swing, Nabilla must visit Geneva to invite her estranged father who might not even agree to see her.
Nabilla starts juggling her wedding preparations with neverending business commitments from the moment she sets foot in Paris.