Toto's Kindergarten
Toto and his best friend, Robbie, are toys that come to life in a kindergarten classroom after all the kids have gone home. The classroom transforms into an imaginary world where they discover what the kids learned and played with during the day and then have their own wonderful adventures.
An Adventure in Space / The Big Kite / An Adventure in the Jungle
Toto and Robbie go on an adventure in outer space. / Robbie is scared of the paper kite the kids have made at the kindergarten. / Toto and Robbie wake up and find themselves in the ‘jungle’.
The Big Splashes / Brave Cowboys / The Kindergarten Express
The ducks in the kindergarten feel like going for a swim, and Toto and Robbie try to help them out. / Toto and Robbie bring home one of the calves that escaped. / Toto and Robbie go on a big train ride with all their friends from the kindergarten.
Dr Toto comes to the rescue as he fixes a calf's fallen horn and Robbie's broken antenna. / Robbie starts to sneeze and causes chaos in the kindergarten. / Toto organises a surprise birthday party for Robbie at the kindergarten.
Toto and Robbie find a submarine the kids have built in the kindergarten. / Toto and Robbie find building blocks in the kindergarten and build a beautiful house. / Something strange is going on in the kindergarten. Everyone has lost something.
Toto and Robbie find a fire engine in the kindergarten. / Toto and Robbie decide to have a dance party at the kindergarten. / Toto and Robbie try to look after a new baby robot in the kindergarten.
Toto and Robbie find a dustcart in the kindergarten. Together with their friends, they decide to clean up the kindergarten. / Toto and Robbie open a shop in the kindergarten. All their friends come and buy something for themselves.